Friday, June 11, 2010

ma ei taha, et keegi millestki valesti aru saaks

nägin öösel unes et vihkasin kõiki oma sõpru
ja siis sõid suurte mütsidega vampiirid nad ära
täna kohtasin üht sõpradest
mul oli tema ees väga häbi oma alateadvuse pärast


bussisõit on mulle alati laastav ja sestap piilun aknast
harilikult mahemõrvarlikul pilgul välja a
kui välismaa turistibuss mööda sõidab (50-0 kmmhaa)
teen ikka korraks naerunäo pähe
ei taha asja eest teist takka eestlaste mainet rikkuda


pärast seksi loen viplala lugusid ja muumitrolle
sest tõenäoliselt jäin rasedaks ja parem on juba aegsasti
ettelugemisskilli süvendama hakata


ma pole enam viis nädalat oma toast väljas käinud
sest mul on siin päris palju igaksjuhuksasju mida
pole esialgu veel vaja läinud aga mis on praegu
blokeerinud mu tee ukseni
ma arvan et nii on hea sest ma püsin kodus ja
hädadest eemal
mu süda on kerge


aga igaks juhuks
kui juhtute mu majast mööduma
vaadake kas välisuks on ikka kinni
vaadake
ma ei taha et keegi millesti valesti aru saaks

1 comment:

Jean Pierre said...

tavalist metall pindadele mõeldud krunti .. mis pärsib ka samuti oksüdeerumist .. oi kui paha mul olla on .