Tuesday, July 19, 2011

rumlaufen

vaatasin täna raamatukogu filosoofia- ja arstiteaduseriiulitel ringi ja siis jooksin juba üle kogu ruumi: sport! biograafiad! usuteadus! HAHAHAHAAAA! nagu ma siin aeg-ajalt ikka teen.
näiteks leiab esmamainitud filosoofia riiuleilt ühe jungi ja siis teoseid nagu "maailma põnevaimad kohtumised tulnukatega" ja "kristallkuuli saladused 10 minutiga", kui nimetada mõned skolastilisemad. kes aga muidu pelgaks laenutada (ja külaraamatukogudes teinekord ikka peljatakse) raamatut, mille esikaanel on vist naistekondoom ja pealkirjaks "SEKS", võivad käe arstiteaduse riiulile sirutada ja oma parima erudiidi- (näeh, erudeeritud ja erudiit, eksole, erudeet teeb sulle pärast peksa)naeratusega, mis üldse ei janune teada saama haigutavast toonekurest ja pitskindafrotaažist, selle teose oma kaardile skoorida. 

KÕIK ON KÕIK!


mul on siin üks austaja ka. ta helistab päevas mitu korda ja palub, et talle mingeid raamatuid otsiksin, siis sõidab oma mossega üle kaunilt hooldatud muru päris treppi  ja majja sisenedes teatab kohe, et nägi mind jälle unes ja vahib seejärel tõsisel ilmel mu tisse. mis oleks päris heidutav, kui väikeseks tasakaalustavaks faktiks ei oleks mehe kaks karku, ilma milleta ta püsti seista ei saa.

siin külas kus ma elan, siin on ka üks surnuaed. ja sellel surnuaial on muidugi ka vaht. täna käis surnuaiavaht raamatukogus (ma ei ütle, mida ta laenutas, aga kui pakute, et anekdoote, siis see pole üldse naljakas) ja rääkis, et kuna ruumi on kalmistul vähe, tuleb hakata juba alla 150 aasta vanustele haudadele peale matma ning üht sellist üles kaevates (sest vanad luud tuleb enne ju eest koristada) tabas ta labidaga 130 aastat vana lapse kolpa ja enne kui reageerida jõudis, lõi selle puruks. 

see meie küla. siin on nii palju ja tehakse kogu aeg midagi, aga ma tean sellest kõigest nii vähe. seda põnevam on, kui keegi jälle tuleb ja räägib. et on nii ja ega sa niikuinii ei tea. sest kui teaks, siis oleks ju kõik nii päris ja tõsine ja üldse mitte huvitav, peaks sekkuma ja soovitama. aga ma ei tea ja nii ma kuulan.

see meie küla !

No comments: