Saturday, August 27, 2011

femcee

pum-pump up the volume












pärast viimast postitust olen jälle jube palju grime`i kuulanud ja kui vahepeal olin arvama hakanud, et femcee on pärast oma kõrgaega 2000. aegu aeglaselt välja surema hakanud, siis nüüd tõstan käed üles ja tunnistan, et olen eksinud. grime`i soojast üsast on neid nüüd juba terve armee välja hüpanud ja nad ei taha oma suud kinni hoida & pole põhjust ka: tasemelt on nad üle aegade ägedad. ohh, ja shystie on tagasi! mõnda aega juba, aga vahepeal õdusalt lohvisse kaevununa jäigi mul märkamata (hüpnagoogiliseks nimetatakse küll vaid üht suunda sellest, ent üldjoontes kehtib määratlus kõigi lo-fi võrgus kiikujate iseloomustamiseks). jäi märkamata SEE:








luban ühtlasi, et kirjutan lähemal ajal veel lähemalt femceede vahekorrast grime`i subkultuuriga jpppppppm. oma sisekaemusi olen otsustanud lakata siin vahendamast, sest olen nimelt otsustanud seda vana ja eksklusiivset ühele ainsale sõbrale oma maailmast rääkimise asja proovida. aga et siinkirjutamist jätkan ikkagi ju mina, ei jää teil helena-doos ometi saamata. cheers!

No comments: