Saturday, March 31, 2012

õismäe õppetunnid

olen täna üksi õismäel sõbranna kolmetoalises korteris, on reede ja muidu nii rahulikel ülemistel naabritel on oma tallinn music week allan roosilehe kastmes. "turvamees" meeldis ka mulle kunagi väga, olin siis kuus aastat vana.

õppetund tallinnast: ära looda, et kui vanalinnas õlut jood ja vahepeal vetsus käimata õismäele otsustad sõita, siis suudad ilma end täis kusemata bussipeatusest õigesse majja ja liftile joosta, liftist uhada korteri tujukat lukku lahti keerama ning korteriuksest veel vetsuni roomata. noh, mul läks täna pisut paremini, sest olles korteri ukse taga avastanud, et mu pissihäda võtab kohe pildi eest ja võti ujub sõrmede vahel, heitsin end taas lifti, vaarusin hädiselt välisuksest välja ning esimest korda märkasin parkla veerel kasvavat kaht kaharat kuuske. kaks kuuske! saad aru, minu õnneks oli täna õhtul vaja täpselt kaht kuuske, mille vahel närviliselt ümbrust skanneerides pissida.

üldse on siin viibides vaja arvestada nii palju rohkemate asjadega, mürast endale vajalikku infot lahutada, vaadata pidevalt, et kellelegi otsa ei kõnniks ega keegi osta ei sõidaks. see pidev vahetu kontakti vältimine linnaruumis liikudes on väsitavaim osa igast päevast. oh, ma saan täielikult aru inimeste vajadusest kõrvaklapid pähe panna ja mööda oma helimaastikke kulgeda, igal trollisõidul vaatan ahnelt mõne kaassõitja noodikäimarit ja mõtlen, mida ma ise parasjagu hea meelega kuulaksin. aga kuulen ikka vaid vana playlisti "zoo", "humala", "hipodroom", "kristiine"...


ma tahtsin tasapisi ka tallinna võludeni jõuda, kuid kirjutasin end uniseks. ja uni on siin ometi hea.

head ööd, reede õhtu, saagu sinust helde hommik.

2 comments:

urve said...

ma jään võlusid ootama.

sister-in-chaos said...

pärast esietendust vaatan, kas on veel midagi alles :D