Wednesday, May 9, 2012

kolmapäev

mul ei ole raha, aga on nii palju kohti, kuhu minna. kuna need minekud raha ei taha, siis olen ma parasjagu rikkam kui tavaliselt. ja mul on üks kaugelt tulnud kiri, millele vastata. ja mõni eksam, milleks õppida. ja kass, keda toita.


oh. ja eivor oli imeline, ta laulis mu täielikult unustusse sellest ärevusest ja kohmetusest, mida suur kontserdisaal minus tekitab. tema hääl oli ruumi voolav loodus, vaba ja tark.


 ja tundub, et eile imelikult alanud, ent lõpuks end väga hästi käima saanud külalislektori loeng torino surilinast äratas minus jälle "asjadeotsija", suure imestaja, kes browsib müsteeriume ja mõtleb: "oh, võib-olla küll. APPI; PÄRISELT KA JU!". not so scientific, aga tugeva pulsiga vähemasti.


puhas põnevus. ja ülevus, kui lubate.

sureva teadlase võidujooks ajaga, tõendamaks mittetadlastest abielupaari hüpoteesi, mis talle esialgu rohkem kui kahtlane tundus, ent mille tõesusse mitteuskumist tõendid enam ei luba...



No comments: