Wednesday, July 4, 2012

no kes käib siin üldse? on ju suvi ja mis elul on vigaaa, uskuge valgusfoori taga peatuvate autode akendest pahaaimamatuid möödakäijaid varitsevaid läbulaule, või on midagi viga, tõesti?
olen muhus, võõrdunud muusikast ja vohavatest visuaalidest, internetiks siban raaliga põõsa alla. siinsed suurimad hädad piirduvad sellega, et kass liiga kauaks õue kondama jääb (ning mina kardan, et rebane ära vedas) või sellega, et saunaahi ajab hullu moodi suitsu sisse ja iga kord lahkun sealt võimsalt sumiseva peaga nagu mõnel säärasel õhtul, kui kahelt poolt käima saadetud ganjaplärud saavad minu juures kokku ja mina ei tea enam, kumb kummalt poolt tuli. ja rõõmud on samavõrd kasinad, võtame näiteks kilomeetreid läbi metsa mereranda kulgeval hobusekapjade poolt hävitatud teel pedaalimise. päike paistab silma, vahepeal jään ratastpidi sõtkutud ja niiskesse teesse kinni, kirun neid kuradi hobuseid ja enda lolli kalduvust igast silma hakkavast teeotsast haarata kuni jätkan teed rahuliku südamega. vihad ja rõõmud tuksuvad mõlemad vaiksel pulsil pinna lähedal. peaksin ma ehk mõnda piirsituatsiooni sattuma, oleksin väga üllatunud, kogedes sügavalt endast tulvamas mõnd tugevat emotsiooni.

No comments: