Monday, October 8, 2012

üks pilt ütleb rohkem kui tuhat muna


käisin nädalavahetusel jõhvis-ahtmes-purus ning klõpsasin mobiilikaameraga pilte asjadest, mis oma igapäevasuses sealsetele elanikele sugugi huvi ei paku, mistõttu muutis minu elevus mõned neist üpris valvsaks. muide, instagrami ei hakka ma vist kunagi kasutama. mitte, et ma poleks kunagi soovinud - ma isegi proovisin seda näkerdist kord-paar alla laadida, ent mu telefon näikse oma androidsusest hoolimata sedalaadi kraami pelgavat ning nii saan kallile lugejale pakkuda vaid täiesti filtrivabu mobiilipilte. I know, boring, right!

üks puru asula imeärisid: fassaadi_tuuning ja küünlad ühest ja samast kohast! kokku-lahkukirjutusalast eksootikat leidub sealpool enamasti rohkem kui üks inimene korraga imetleda jaksab. minu suuri lemmikuid veel: jõhvis vana postimaja lähistel silt UKSE PARADISE.













 üks jessanda loom ka liikvel. koerake uitas üksi, suukorv peas. ja ma ei helistanud kohalikku loomade varjupaika. sest seal ei võta kunagi keegi vastu. sest ma tundsin end järsku nagu kusagil kaugel-kaugel külas olevat ning tundus vale asju ümber korraldama hakata. pekske oma lapsi ja saatke oma loomad suukorvides teadmata ajaks tänavale, mida mina ka teie elust tean.



4 comments:

Sirilin said...

Mu kõnedele vastatakse seal küll pidevalt. Olen nagu püsikunde vist...

sister-in-chaos said...

aitäh kirjutamast, sel juhul ma neid veel päriselt maha ei kanna. eks neil vist napib vabatahtlikke ka ning sestap tekivadki olukorrad nagu: jõhvis tsentraali kaubaka ees seisab tiine põletikus silmadega kass, kelle kõrvale on lahked? möödujad kuhjanud viinereid ja muud head-paremat. kuid kui viinerivallid ja kaubamaja trepp kõrvale jätta, pole kiisul kuhugi varjuda. ja nii helistan ma k-järve loomade varjupaika ning muudkui kutsub ja kutsub ja kustub. ja nii kordamööda mobiilile ja tavatelefonile umbes kümme korda. mobiililt mulle tagasi ei helistatudki...

Sirilin said...

Kusjuures, kui nad mulle kohe ei vasta, siis ma helistan politseisse või hädaabi liinile ja teen väga kurja häält peale mida imeväel ühendatakse mind kohe varjupaigaga. Töötab alati :) True story.

sister-in-chaos said...

truehead :D võtan repertuaari.