Friday, December 21, 2012

täna muhu poole sõites mõtlesin sellele, et mu elus pole rituaalidele kohta olnud või õigupoolest olen alati justkui kellegi juures külas viibinud, minu osaluses ühes või teises asjas pole kordagi olnud sissekolija veendumust. ihulised funktsioonid ja olmesooritused ei ole rituaalid, kuigi me igapäevaselt naljatades neid nii nimetada võime. ma ei ole kasvanud usklikust perest, ma ei ole kasvanud usklikku peresse. ja viimaks tunnen ikkagi päriselt vahetult iseendast, et inimeseksolemises on nii palju sellist, millega on palju hõlpsam läbi kombetalituste rahu sobitada. vahepeal arvasin, et minu päästvaks rituaaliks võiks olla kirjutamine, kuid tegelikult tunnen endas püüdu hoopis vähemate, mitte rohkemate sõnade poole. niisiis, ära ütlesin. et ma olen nüüd valmis. mitte complete, aga ready.



No comments: