Saturday, April 13, 2013

regular internet thing

Sain just käe vahele: paar klõpsu veel ja oleks omale tumblr`i konto teinud. Ja mis ma sinna riputanud oleks? Täitsa loll.
Vist on asi selles, et kirjutamiseks on muud kohad (loe: õppejõudude meilboksid) tekkinud ning peale kevadkurnatust leevendava kerglase kollaaži ma praegu üldse muud teha ei taha. Ja miks selleks siis eraldi kohta vaja on? Twitter lühikesteks teravmeelsusteks ja emotiveerimiseks, blogspot esseedeks ja sisekaemuse pikemaks väljenduseks, tumblr & such maailmas juba olemas oleva tarkuse, ilu ja vaimukuse kokkuahnitsemiseks & "kureerimiseks", Instagram imelisimateks toidu-hetkedeks...muidugi on hea, kui inimesel on tema isiksuse eri tahkude väljendamiseks eri meediumid, aga minu jaoks tundub pisut meeleheitlik, justkui peaks kogu kuradi aeg kellelegi kohale jõudma. Ei pea ju.

----
----

Niisiis, kerglane kollaaž, eksole.

 Esiteks punaste juustega tsikk, see on hästi tähenduslik, sest as I´m writing this post you guys, on mul hennaplöga peas ning ma loodan, et saan ka varsti mõne ilusa punase varjundi osaliseks (Qpuhastusenaljad siinkohal jätta).



Kolm kraadi sooja õhtul ja neli päeval. Ja taevas on lillakashall. 





Siis Prince Rama, onju. Õekesed, kes kuuldavasti kasvanud krišnaiitide kogukonnas LA-s, mis tundub nende muusikat kuulates ka täitsa usutav. Ma olen nende kolme viimast albumit jube palju kuulanud ning mõned päevad tagasi Tallinnas käies tardusin viivuks oma jälgedes, nähes Von Krahlis seinal just nende nägudega plakatit. Tuleb välja, et neiud on Euroopa tuuril & uuel teisipäeval teevad Sõpruse sünnipäevapeol ka eestlastel kõrva seks. Ma ise veel ei tea, kas kuulun viimaks nende rõõmustatute sekka või mitte, sest kahe linna vahel kõõlumist on viimasel ajal niigi palju toimunud.


Ja siis veel mingi
 





Kingaredel tundub nagu ülihea mõte, kui sul palju kontsakingi on. Nagu mul...ei ole.
Iseküsimus on see, kas ta ajapikku kontsi lahti kangutma ei hakka, aga vist mitte & see on niikuinii väike risk võrreldes neis kõndimisega.


No comments: