Tuesday, August 20, 2013

see on üks vana pilt. kes on see "tema", ma isegi enam ei tea: ju on ta lihtsalt üks kindlate piirjoonteta isik, pigem tung selle ja selle ja selle inimese mingite minu jaoks mingis ajas kütkestavate tahkude poole, milleni sirutasin, aga kunagi ei küündinud. 

ja see saar. see on vana ja alati natuke minu. mis mind äsja seda teksti(katket) lugedes hämmastas, oli see, et oma hiljutisele ühel teisel saarel viibimisele tagasi vaadates saaksin luua sarnase pildi, vaid sel vanal rõskel surutisel poleks seal enam üldse kohta. 



hämardub
rohi liigub ja tuul põrgatab paate vastu kanaliserva
kõikjal kuhu vaatan olen täpselt sama üksi
tantsivas pilliroos hallides lainetes üle väina häguselt plinkivas majakas

nii üksi ma ei taha enam jääda
ei taha enam siia jääda
ega endaks
kui öö saabub

ei taha heita tema kõrvale
sest ta näeb ainult rahutuid unesid
mille jaoks olen mina liiga kurb ja tema liiga habras

kuhu on sellisena minna
kui öö ei ole veel käes
kui vesi paisub ja tõuseb
ja südamest on vaja kopsikuga vett välja visata

No comments: