Monday, February 23, 2015

mu linnatüdimus on ühtäkki oma viimaste aegade haripunkti lähistel. kõnnin poes ja kõik asjad mõjuvad eemaletõukavalt, tänavad on kõik üks ja seesama, moed vaateakendel on nähtud ja nähtud ja nähtud...

valikuid on palju, valikuid ei ole üldse. tuleb enda juurde tagasi tulla, hästi enda ligi püsida, et üldse midagi jaksata.

võib-olla pole see üldse juhuslik - ja ma ei tee nalja -, et täna just andrus kasemaa raamat seal rahva raamatu keldris kätte sattus. võib-olla ma otsisin väga kedagi, kes mul kinni jäänud mõtte pinnale tirida aitaks. sest olen tõesti juba tükimat aega tundnud, et tahaks elada kusagil seal, kus

kevadtuules
laperdab
mu särk

ja

Uue aasta vaikne hommik
maja ümber lumel
ööst jäänud
rebastejäljed

sest kui päris aus olla, siis mingit sügavamat mõtet siit linnaelust välja ei pigista ja ei pigista ja ikka ei pigista.

No comments: